Данная статья содержит: молитва воскресение твое христе боже наш - информация взята со вcех уголков света, электронной сети и духовных людей.
Содержание
Молитва воскресение твое христе боже наш
*В Светлую (Пасхальную) седмицу вместо утренних молитв читаются (или поются) Пасхальные часы.
Слава: Я́ко Живоно́сец, я́ко ра́я красне́йший, вои́стинну и черто́га вся́каго ца́рскаго показа́ся светле́йший, Христе́, гроб Твой, исто́чник на́шего воскресе́ния.
Когда написано “Слава:”, “И ныне:”, надо читать полностью: “Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху“, “И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.“
Слава, и ныне: Честне́йшую Херуви́м и Сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́во ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.
Автор русского перевода: Иеромонах Амвросий, в миру Тимрот Дмитрий Александрович. e-mail: [email protected] www.wertograd.narod.ru
При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.
Молитва воскресение твое христе боже наш
Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.
Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.
Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.
Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век; Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.
Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие, Господь с Тобою; благословена Ты в женах и благословен Плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших.
Достойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.
Воскресение Христово видевше, поклонимся Святому Господу Иисусу, единому безгрешному. Кресту Твоему покланяемся, Христе, и святое Воскресение Твое поем и славим: Ты бо еси Бог наш, разве Тебе иного не знаем, имя Твое именуем. Приидите, вси вернии, поклонимся Святому Христову Воскресению: се бо прииде Крестом радость всему миру. Всегда благословяще Господа, поем Воскресение Его: распятие бо претерпев, смертию смерть разруши.
Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.
Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.
Яко призре на смирение рабы Своея, се бо отныне ублажат Мя вси роди.
Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов боящимся Его.
Сотвори державу мышцею Своею, расточи гордыя мыслию сердца их.
Низложи сильныя со престол, и вознесе смиренныя; алчущия исполни благ, и богатящияся отпусти тщи.
Восприят Израиля отрока Своего, помянути милости, якоже глагола ко отцем нашим, Аврааму и семени его даже до века.
Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром; яко видеста очи мои спасение Твое, еже еси уготовал пред лицем всех людей, свет во откровение языков, и славу людей Твоих Израиля.
Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое. Наипаче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя; яко беззаконие мое аз знаю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе единому согреших и лукавое пред Тобою сотворих; яко да оправдишися во словесех Твоих, и победиши внегда судити Ти. Се бо, в беззакониих зачат есмь, и во гресех роди мя мати моя. Се бо, истину возлюбил еси; безвестная и тайная премудрости Твоея явил ми еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся; омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси радость и веселие; возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего и Духом Владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим, и нечестивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей, Боже, Боже спасения моего, возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши, и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен; сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския. Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая; тогда возложат на олтарь Твой тельцы.
Молитва воскресение твое христе боже наш
Часы пасхальные – часть богослужения дня Пасхи (включающего в себя утреню , пасхальные часы, литургию и вечерню ). Читаются в пасхальную седмицу (до утра субботы) вместо утренних и вечерних молитв ( молитвенного правила ).
Молитвословия Часов пасхальных:
Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ, и сущим во гробех живот даровав. (Трижды) Воскресение Христово видевше, поклон и мся святому Господу Иисусу, Единому Безгрешному. Кресту Твоему поклоняемся, Христ е , и святое Воскресение Твое поем и славим. Ты бо еси Бог наш, разве Тебе иного не знаем, имя Твое именуем. Приидите вси вернии, поклонимся святому Христову Воскресению: се бо при и де Крестом радость всему миру. Всегда благословяще Господа, поем Воскресение Его: распятие бо претерпев, смертию смерть разруш и . ( трижды ) Ипакои :
Предвар и вшия утро я же о Марии, и обр е тшия камень отвален от гроба, сл ы шаху от Ангела: во свете приснос у щнем Сущаго, с мертвыми что ищете яко человека Видите гробныя пелены, тец ы те и миру пропов е дите, яко вост а Господь, умертвивый смерть, яко есть Сын Бога, спасающего род человеческий. Кондак :
Аще и во гроб снизш е л еси, Безсмертне, но адову разруш и л еси силу, и воскр е сл еси яко Победитель, Христе Боже, жен а м мироносицам вещ а вый: Радуйтеся! и Твоим апостолом мир д а руяй, падшим пода я й воскресение. Во гробе плотски, во аде же с душею яко Бог, в раи же с разбойником, и на Престоле был еси, Христе, со Отцем и Духом, вся исполн я яй, неоп и санный. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу:
Яко Живоносец, яко рая краснейший, воистинну и чертога всякаго царскаго показ а ся светлейший, Христе, гроб Твой, источник нашего Воскресения. И ныне и присно и во веки веков. Аминь
В ы шняго освещенное Божественное селение, радуйся: Тобою бо дад е ся радость, Богородице, зовущим: благословенна Ты в женах еси, Всенепорочная Владычице. Господи помилуй. ( cорок раз ) Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно, и во веки веков. Аминь Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем. Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав. ( трижды ) Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитв ради Пречистыя Твоея Матере, преподобных и богоносных отец наших и всех святых, помилуй нас. Аминь.
Новые книги авторов СИ, вышедшие из печати:
Николо-Иоасафовский собор города Белгорода
По благословению Высокопреосвященнейшего Иоанна, митрополита Белгородского и Старооскольского
Глава 3. Молитвы
Молитва — это наша беседа с Богом. У нас все от Бога и нет ничего своего: жизнь, способности, здоровье, пища — все дается нам Богом. Поэтому и в радости, и в печали, и когда мы в чем нуждаемся, мы должны обращаться к Богу с молитвой. Молиться Богу можно везде, потому, что Бог находится везде: и в доме, и в храме, и в пути. Христианин обязан молиться ежедневно, утром и вечером, перед и после еды, перед началом и по окончании всякого дела.
Во время молитвы мы должны свой ум направить так, чтобы он ни о чем постороннем не думал, и чтобы сердце наше желало лишь одного, как бы получше помолиться и угодить Богу.
Для выражения наших чувств к Богу и к святым Его угодникам Церковью даны нам разные молитвы. Ниже мы приводим те молитвы, которые каждый христианин должен знать с малых лет.
МОЛИТВА ГОСПОДНЯ
МОЛИТВА МЫТАРЯ
Боже, милостив буди мне грешному.
Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитв ради Пречистыя Твоея Матери и всех святых, помилуй нас. Аминь.
Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.
Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас.
МОЛИТВА СВЯТОМУ ДУХУ
МОЛИТВЫ ПРЕСВЯТОЙ ТРОИЦЕ
Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь.
Господи помилуй, Господи помилуй, Господи помилуй.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.
МОЛИТВЫ БОЖИЕЙ МАТЕРИ
МОЛИТВА АНГЕЛУ ХРАНИТЕЛЮ
УТРЕННЯЯ МОЛИТВА
ВЕЧЕРНЯЯ МОЛИТВА
РОЖДЕСТВЕНСКИЙ ТРОПАРЬ
ПАСХАЛЬНЫЙ ТРОПАРЬ
МОЛИТВЫ СВЯТОМУ КРЕСТУ ГОСПОДНЮ
Кресту Твоему покланяемся, Владыко, и святое Воскресение Твое славим.
ВЕЛИКОПОСТНАЯ МОЛИТВА СВ. ЕФРЕМА СИРИНА
Господи и Владыко живота моего, дух праздности, уныния, любоначалия и празднословия не даждь ми.
Дух же целомудрия, смиреномудрия, терпения и любве даруй ми, рабу Твоему (рабе Твоей).
Ей, Господи Царю, даруй ми зрети моя прегрешения и не осуждати брата моего, яко благословен еси во веки веков. Аминь.
Господь и Владетель моей жизни, избавь меня от духа праздности (лени), уныния, любви властвовать и пустословия.
Дух же чистоты, смирения, терпения и любви, дай мне, рабу Твоему (рабе Твоей).
О, Господь и Царь мой, помоги мне видеть мои прегрешения и не осуждать ближнего моего, так как Ты благословен всегда и вечно. Аминь.
МОЛИТВЫ ПЕРЕД ПРИЧАСТИЕМ
Верую, Господи, и исповедую, яко Ты еси воистину Христос, Сын Бога Живаго, пришедый в мир грешныя спасти, от них же первый (ая) есмь аз. Еще верую, яко сие есть самое пречистое Тело Твое и сия есть самая честная Кровь Твоя. Молюся убо Тебе: помилуй мя и прости ми прегрешения моя вольная и невольная, яже словом, яже делом, яже ведением и неведением, и сподоби мя неосужденно причаститися пречистых Твоих Таинств во оставление грехов и жизнь вечную.
Вечери Твоея Тайныя, днесь, Сыне Божий, причастника (цу) мя приими: не бо врагом Твоим тайну повем, ни лобзания Ти дам, яко Иуда, но яко разбойник исповедую Тя: помяни мя, Господи, во царствии Твоем.
Да не в суд или во осуждение будет мне причащение Святых Твоих Тайн, Господи, но во исцеление души и тела.
Господи, я верю и перед всеми признаю, что Ты действительно Христос, Сын Бога Живого, пришедший в мир, чтобы спасти грешных, из которых первый (ая) я. И еще верую, что это есть именно Твое пречистое Тело и это есть именно Твоя драгоценная Кровь. Поэтому прошу Тебя: помилуй меня и прости мне грехи мои, вольные и невольные, которые я совершил словом или делом, намеренно или по незнанию, и удостой меня без осуждения причаститься Твоих пречистых Тайн для прощения грехов и получения жизни вечной.
Сын Божий! прими меня сегодня участником (цей) Твоей Тайной Вечери, потому что я не выдам тайны Твоим врагам и не дам Тебе (предательского) поцелуя, как Иуда, но. как разбойник, говорю, что верую в Тебя (и прошу): помяни меня, Господи, во Царствии Твоем.
Господи! пусть послужит мне причащение Святых Твоих Тайн не в осуждение или наказание, но во исцеление моей души и тела.
Эта глава опубликована полностью! 23.11.2013 // Admin
Рассказать о нас
Самое популярное
Warning: Creating default object from empty value in /home/nikoloi9/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79
2012 – 2017 © Николо-Иоасафовский собор г. Белгорода. Официальный сайт.
Молитва воскресение твое христе боже наш
Переводы Богослужебных книг
В ПАСХАЛЬНЫЙ ПЕРИОД,
ДОМА И НА КЛАДБИЩЕ
М олитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас, аминь.
П о молитвам святых отцов наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.
Христос воскресе из мертвых, / смертию смерть поправ / и сущим во гробех живот даровав. Трижды.
Христос воскрес из мертвых, / смертию смерть поправ / и тем, кто в гробницах, / жизнь даровав. (3)
И тропари сия, глас 4:
Со духи праведных скончавшихся, / душу раба Твоего [или рабы Твоея ] , Спасе, упокой, / сохраняя ю во блаженной жизни, / яже у Тебе, Человеколюбче.
Тропари, глас 4
Со духами праведных скончавшихся / душу раба Твоего [или: рабы Твоей ] , Спаситель, упокой / сохраняя её в блаженной жизни, / той, что у Тебя, Человеколюбец.
В покоищи Твоем, Господи, / идеже вси святии Твои упокоеваются, / упокой и душу раба Твоего [или рабы Твоея ] , яко един еси Человеколюбец.
В месте упокоения Твоем, Господи, / где все святые Твои обретают покой, / упокой и душу раба Твоего [или: рабы Твоей ] , / ибо Ты Один – Человеколюбец.
С лава: Ты еси Бог сошедый во ад, и узы окованных разрешивый, / Сам и душу раба Твоего [или рабы Твоея ] упокой.
С лава: Ты – Бог наш, сошедший во ад / и муки узников прекративший, / Сам и душу раба Твоего [или: рабы Твоей ] упокой.
И ныне: Едина чистая и непорочная Дево, Бога без семене рождшая, / моли спастися души его [или ея ] .
И ныне: Единая чистая и непорочная Дева, / Бога во чреве носившая неизреченно, / ходатайствуй о спасении души раба Твоего [или: рабы Твоей ] .
Кондак, глас 8:
Со святыми упокой, / Христе, душу раба Твоего [или рабы Твоея ] , / идеже несть болезнь, ни печаль, / ни воздыхание, / но жизнь безконечная.
Кондак, глас 8
Со святыми упокой, Христе, / душу раба Твоего [или: рабы Твоей ] , / там, где нет ни боли, ни скорби, ни стенания, / но жизнь бесконечная.
Таже кондак, глас тойже:
Аще и во гроб снизшел еси, Безсмертне, / но адову разрушил еси силу, / и воскресл еси, яко победитель, Христе Боже, / женам мироносицам вещавый: радуйтеся, / и Твоим апостолом мир даруяй, / падшим подаяй воскресение.
И кондак, глас тот же
Хотя Ты и сошел во гроб, Бессмертный, / но уничтожил силу ада / и воскрес как победитель, Христе Боже, / женам-мvроносицам возгласив: "Радуйтесь!" / и Твоим Апостолам мир даруя, / Ты, дающий падшим воскресение.
Молитва о усопших:
Упокой, Господи, душу раба Твоего [или рабы Твоея ] (имярек), и прости ему [или ей ] вся согрешения вольная и невольная, и даруй ему [или ей ] Царствие Небесное.
Молитва о усопших
Упокой, Господи, душу раба Твоего [или рабы Твоей ] (имя), и прости согрешения его [или: её ] вольные и невольные, и даруй ему [или ей ] Царствие Небесное.
Таже ирмос, глас 1:
Светися, светися, / новый Иерусалиме: / слава бо Господня / на тебе возсия. / Ликуй ныне / и веселися, Сионе. / Ты же, Чистая, красуйся, Богородице, / о востании Рождества Твоего.
Затем ирмос, глас 1
Светись, светись, новый Иерусалим, / ибо слава Господня над тобою взошла! / Ликуй ныне и красуйся, Сион! / Ты же радуйся, Чистая Богородица, / о воскресении Рожденного Тобой.
С лава, и ныне: Господи, помилуй, трижды. Благослови.
С лава, и ныне: Господи, помилуй. (3) Благослови.
Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас, аминь.
По молитвам святых отцов наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.
Христос воскресе из мертвых, / смертию смерть поправ / и сущим во гробех живот даровав. Трижды.
Христос воскрес из мертвых, / смертию смерть поправ / и тем, кто в гробницах, / жизнь даровав. (3)
И нам дарова живот вечный, / покланяемся Его / тридневному Воскресению.
И заканчиваем пение: И нам даровал жизнь вечную, / поклоняемся его тридневному воскресению.
И обращаемся к лежащим в могиле со словами: Христос воскресе!
И обращаемся к лежащим в могиле со словами: Христос воскрес!
(c) Переводы Св. Писания и Богослужебных текстов: о. Амвросий (Тимрот).
При любом использовании материалов сайта, ссылка на автора обязательна.
Богослужебные тексты для общего народного пения: Пасха
Во многих храмах Москвы прихожане стараются подпевать, в некоторых храмах даже практикуется «народное пение». Участвовать в богослужении можно и молча. Но в любом случае богослужебные тексты хорошо бы понимать, удобно следить глазами за текстом ключевых богослужебных песнопений. Размещаем текст к Пасхальной службе.
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Сей день, его́же сотвори́ Госпо́дь,/ возра́дуемся и возвесели́мся вонь.
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
На 1-й песне канона (ирмос): Воскресе́ния день, просвети́мся, лю́дие. Па́сха, Госпо́дня Па́сха: от сме́рти бо к жи́зни, и от земли́ к небеси́, Христо́с Бог нас преведе́, побе́дную пою́щия.
На 6-й песне: Снизше́л еси́ в преиспо́дняя земли́,/ и сокруши́л еси́ вереи́ ве́чныя,/ содержа́щия свя́занныя, Христе́,/ и тридне́вен, я́ко от ки́та Ио́на,// воскре́сл еси́ от гро́ба.
Всякое дыхание да хвалит Господа. Хвалите Господа с небес, / хвалите Его в вышних. / Тебе подобает песнь Богу. Хвалите Его, вси Ангели Его, / хвалите Его, вся Силы Его. / Тебе подобает песнь Богу. Хвалите Его на силах Его, хвалите Его по множеству величествия Его.
Пое́м Твою́, Христе́, спаси́тельную страсть,// и сла́вим Твое́ Воскресе́ние.
Хвалите Его во гласе трубнем, хвалите Его во псалтири и гуслех.
Крест претерпе́вый, и смерть упраздни́вый,/ и воскресы́й из ме́ртвых,/ умири́ на́шу жизнь, Го́споди,// я́ко Еди́н Всеси́лен.
Хвалите Его в тимпане и лице, / хвалите Его во струнах и органе.
А́да плени́вый и челове́ка воскреси́вый,/ Воскресе́нием Твои́м, Христе́,/ сподо́би ны чи́стым се́рдцем,// Тебе́ пе́ти и сла́вити.
Хвалите Его в кимвалех доброгласных, хвалите Его в кимвалех восклицания: / всякое дыхание да хвалит Господа.
Боголе́пное Твое́ снизхожде́ние сла́вяще,/ пое́м Тя, Христе́:/ роди́лся еси́ от Де́вы,/ и неразлуче́н был еси́ от Отца́:/ пострада́л еси́ я́ко челове́к,/ и во́лею претерпе́л еси́ Крест,/ воскре́сл еси́ от гро́ба я́ко от черто́га произше́д,/ да спасе́ши мир,// Го́споди, сла́ва Тебе́.
Па́сха/ свяще́нная нам днесь показа́ся;/ Па́сха но́ва свята́я;/ Па́сха та́инственная;/ Па́сха всечестна́я./ Па́сха Христо́с Изба́витель;/ Па́сха непоро́чная;/ Па́сха вели́кая;/ Па́сха ве́рных./ Па́сха две́ри ра́йския нам отверза́ющая.// Па́сха всех освяща́ющая ве́рных.
Прииди́те/ от виде́ния жены́ благове́стницы,/ и Сио́ну рцы́те:/ приими́/ от нас ра́дости благове́щения, Воскресе́ния Христо́ва:/ красу́йся, лику́й/ и ра́дуйся, Иерусали́ме,/ Царя́ Христа́ узре́в из гро́ба,/ я́ко жениха́ происходя́ща.
Мироно́сицы жены́,/ у́тру глубоку́,/ предста́вша гро́бу Живода́вца,/ обрето́ша А́нгела/ на ка́мени седя́ща,/ и той провеща́в им,/ си́це глаго́лаше:/ что и́щете Жива́го с ме́ртвыми;/ что пла́чете Нетле́ннаго во тли?// Ше́дше, пропове́дите ученико́м Его́.
Сей день, его́же сотвори Госпо́дь,/ возра́дуемся и возвесели́мся в онь.
Па́сха кра́сная,/ Па́сха, Госпо́дня Па́сха!/ Па́сха всечестна́я/ нам возсия́. Па́сха,/ ра́достию друг дру́га обы́мем./ О Па́сха!/ Избавле́ние ско́рби,/ и́бо из гро́ба днесь,/ я́ко от черто́га/ возсия́в Христо́с,/ жены́ ра́дости испо́лни, глаго́ля:/ пропове́дите апо́столом.
Воскресе́ния день,/ и просвети́мся торжество́м,/ и друг дру́га обы́мем./ Рцем бра́тие,/ и ненави́дящим нас,/ прости́м вся Воскресе́нием,/ и та́ко возопии́м:/ Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в,// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Сей день, его́же сотвори́ Госпо́дь,/ возра́дуемся и возвесели́мся вонь.
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в // и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в
Молитвами Богородицы Спасе спаси нас.
Молитвами Богородицы Спасе спаси нас.
Рцыте Богу: коль страшна дела Твоя, / во множестве силы Твоея солжут Тебе врази Твои.
Молитвами Богородицы Спасе спаси нас.
Вся земля да поклонится Тебе, / и поет Тебе, да поет же имени Твоему Вышний.
Молитвами Богородицы Спасе спаси нас.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Молитвами Богородицы Спасе спаси нас.
Боже ущедри ны / и благослови ны.
Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, / поющия Ти: Аллилуиа.
Бо́же, уще́дри ны, и благослови́ ны,/ просвети лице Твое́ на ны, и поми́луй ны.
Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, / поющия Ти: Аллилуиа.
Да позна́ем на земли́ путь Твой,/ во всех язы́цех спасе́ние Твое́.
Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, / поющия Ти: Аллилуиа.
Спаси ны, Сыне Божий, воскресый из мертвых, / поющия Ти: Аллилуиа.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Да воскреснет Бог, / и расточатся врази Его.
Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав.
Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав.
Яко исчезает дым, да исчезнут, / яко тает воск от лица огня.
Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав.
Тако да погибнут грешницы от лица Божия, / а праведницы да возвеселятся, да возрадуются пред Богом.
Христос воскресе из мертвых, смертию смерть поправ и сущим во гробех живот даровав.
В це́рквах благослови́те Бо́га, Го́спода от исто́чник Изра́илевых.
Кондак праздника, глас 8:
А́ще и во гроб снизше́л еси́, Безсме́ртне,/ но а́дову разруши́л еси́ си́лу/ и воскре́сл еси́, я́ко Победи́тель, Христе́ Бо́же,/ жена́м мироно́сицам веща́вый: ра́дуйтеся!/ И Твои́м апо́столом мир да́руяй,// па́дшим подая́й воскресе́ние.
Стих: Исповедайтеся Господеви яко благ, яко в век милость Его.
Первую книгу, Феофил, составил я о всём, что с самого начала делал и чему учил Иисус, до того дня, когда Он был вознесён, дав Духом Святым повеления Апостолам, которых Он избрал, которым Он и показал Себя живым, по страдании Своём, со многими доказательствами, сорок дней являясь им и говоря о Царстве Божием. И за трапезою Он повелел им не отлучаться из Иерусалима, но ждать обещанного Отцом, «о чём вы слышали от Меня. Ибо Иоанн крестил водою, вы же будете крещены Духом Святым, по истечении немногих этих дней».
Ты воскрес ущедриши Сиона. Господь с Небесе на землю призре.
В начале было Слово, и Слово было у Бога, и Слово было Бог. Оно было в начале у Бога. Все чрез Него начало быть, и без Него ничто не начало быть, что начало быть. В Нем была жизнь, и жизнь была свет человеков. И свет во тьме светит, и тьма не объяла его.
А́нгел вопия́ше Благода́тней:/ Чи́стая Де́во, ра́дуйся!/ И па́ки реку́: ра́дуйся!/ Твой Сын воскре́се/ тридне́вен от гро́ба,/ и ме́ртвыя воздви́гнувый:// лю́дие, весели́теся.
Свети́ся, свети́ся,/ но́вый Иерусали́ме:/ сла́ва бо Госпо́дня/ на тебе́ возсия́./ Лику́й ны́не/ и весели́ся, Сио́не./ Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице,// о воста́нии Рождества́ Твоего́.
Как будет выглядеть ссылка:
Во многих храмах Москвы прихожане стараются подпевать, в некоторых храмах даже практикуется «народное пение». Участвовать в богослужении можно и молча. Но в любом случае богослужебные тексты хорошо бы понимать, удобно следить глазами за текстом ключевых богослужебных песнопений. Размещаем текст к Пасхальной службе.
Центральным песнопением пасхальной заутрени бесспорно является канон Святой Пасхи, сочиненный известнейшим богословом и гимнографом Православной Церкви преподобным Иоанном Дамаскиным (VIII век). Об основных идеях Пасхального канона, облеченных в восторженные поэтические одежды, рассказывает преподаватель ПСТГУ священник Михаил АСМУС
В богословии воскресный день считался и первым днем седмицы — днем начала творения Божия, и восьмым –днем будущего Царства, в котором времени уже не будет, а есть вечность. Антипасха, восьмой день после Воскресения Христова, являет собой Царство Божие, первый день обновленного Христом нового мира. Рассказывает протоиерей Василий СЕКАЧЕВ
Художница из Киева показала, как правильно расписать писанки, традиционные пасхальные яйца Украины. Мастер-класс проходил в фольклорно-этнографическом центре «Дербеневка»
Кулич, творожная пасха и крашеные яйца – вот три ключевых момента пасхальной трапезы, ее сакральные блюда, освященные и долгожданные, необходимые и достаточные, обрядово-традиционные и современно-актуальные. Пасхальная трапеза сегодня – все та же, что и много десятков лет назад
Предлагаем вам несколько несложных рецептов главных блюд праздничного пасхального стола
Как причащаться в дни Пасхи? Каждый раз придется этот вопрос решать индивидуально. Единого мнения в Церкви нет. Некоторые священники не причащают на Пасху, а некоторые наоборот считают, что по слову святого Иоанна Златоуста и достойные и недостойные должны приступить к Чаше. Так что же правильно?
Из Евангелия мы знаем, что апостол Фома, услышав о Воскресении Христа, усомнился. И Господь дал ему возможность увидеть Его и вложить свои персты в Его раны и произнес: "Ты поверил, потому что увидел Меня: блаженны не видевшие и уверовавшие". Радостно осознавать, что это сказано о нас. Никто из нас не видел Воскресшего Христа, но вот в эти дни мы непрестанно свидетельствуем о нашей вере словами: "Христос Воскресе!" – "Воистину Воскресе!"
Диакон Августин СОКОЛОВСКИ – о том, что нам открывается в пасхальной радости.
Почему с Пасхи начинается богослужебный год, почему в храмах открыты царские врата, почему на литургии читается Евангелие от Иоанна "В начале было Слово" и почему на улицах Константинополя пасхальной ночью было светло, как днем, – рассказываем о праздновании Пасхи в древности и в наши дни
Святейший Патриарх Московский и всея Руси Кирилл обратился к архипастырям, пастырям, монашествующим и всем верным чадам Русской Православной Церкви с традиционным Пасхальным посланием
С вопросами о богословии, информационной политике и архиерейском служении «Нескучный сад» обратился к главе ОВЦС и ректору Общецерковной аспирантуры митр. Илариону (Алфееву). Церковные спикеры иногда сами провоцируют скандалы, а наша информационная политика должна стать не реактивной, а «проактивной» — уверен владыка, тогда журналисты начнут спрашивать о Христе, а не о «мерседесах» и «часах».
Уже более ста лет прошло с того дня, когда итальянский фотограф Секондо Пиа сделал первые фотографии Туринской плащаницы. О методах и результатах исследований этой святыни и о научной честности верующих ученых мы спросили у директора Российского центра Туринской плащаницы физика Александра БЕЛЯКОВА.
На византийских и древнерусских иконах Воскресения Христова никогда не изображается сам момент Воскресения. На них изображается «сошествие Христа во ад», а точнее, то, как Христос выводит из ада Адама, Еву и других героев библейской истории; под ногами Спасителя — черная бездна преисподней, на фоне которой — замки, ключи и обломки врат, некогда преграждавших мертвым путь к воскресению
В распоряжении нашего журнала оказался интересный документ: подборка писем, посланных из Иерусалима в Москву нашей современницей своим внукам. Описание Святого Града — жанр, уходящий в глубокую древность, в первые века христианства. В письмах, предлагаемых нашим читателям, современные реалии сочетаются с древними, точнее, вечными чертами Иерусалима и Святой Земли. Тем, кто там еще не был, эти письма помогут понять, что чувствует современный православный человек, оказавшийся в местах, про которые всю жизнь читает в Библии.
В Оптиной Пустыни художники заново расписывают центральный Введенский собор. На Пасху леса были сняты и нашему корреспонденту повезло попасть внутрь, чтобы сделать несколько фотографий на мобильный телефон – смотрите уникальные кадры из еще закрытого для посетителей собора, а так же фоторепортаж из пасхальной Оптины
Пасхальный канон принято читать на Пасху. Пасхальная песнь говорит о победе жизни над смертью, радости над скорбью. Однако в жизни каждого бывает время, не связанное с Великом Постом, когда такая победная песнь может помочь пережить и личную скорбь, вывести из уныния, дать надежду. О том, как о радости воскресения Христова говорят авторы пасхальных песнопений, рассказывает ведущий рубрики диакон Михаил АСМУС
Католики празднуют Пасху 31 марта, а православные 5 мая. Почему такая большая разница в сроках, как считается дата празднования Воскресения Христова?
Вся Светлая неделя представляет собой словно бы затянувшееся празднование первого дня Пасхи. Каждый день совершаются те же пасхальные богослужения, только крестный ход переносится на конец Литургии.
Перепубликация в печатных изданиях возможна только с письменного разрешения редакции.