Молитва о пяти язвах христовых

Данная статья содержит: молитва о пяти язвах христовых - информация взята со вcех уголков света, электронной сети и духовных людей.

Молитвы при язвах

Святителю Василию Новгородскому

В 1352 году в Пскове открылась язва под названием черной смерти, которая унесла две трети жизней населения города. Святитель пренебрег опасностью заразы, и, явившись в Псков, успокоил граждан, которые стали спокойно ждать конца своему бедствию.

Молитва всем святым и бесплотным небесным силам

Боже святый и во святых почиваяй, трисвятым гласом на небеси от Ангел воспеваемый, на земли от чело­век во святых Своих хвалимый: давый Святым Твоим Духом комуждо благо­дать по мере дарования Христова, и тою поставивый Церкви Твоей святей овы Апостолы, овы пророки, овы же благовестники, овы пастыри и учите­ли, их же словом проповеди. Тебе Самому действующему вся во всех, мнози совершишася святии в коемждо роде и роде, различными добродетель-ми благоугодившии Тебе, и к Тебе нам образ добрых подвигов своих оставивше, в радости прешедшии, готови, в нем же сами искушени быша, и нам напаствуемым помогати. Сих святых всех воспоминая и их бого­угодное похваляя житие, Тебе Самаго, в них действовавшаго, восхваляю, и онех благотворения Твоя дарования быти веруя, прилежно молю Тя, Святе святых, даждь ми грешному последовати их учению, паче те Твоею вседействующею благодатию, небесныя с ними сподобитися славы, хваляще пресвятое имя Твое, Отца и Сына и Святаго духа во веки. Аминь.

О пречестная и священная главо и благодати Святаго Духа исполненная, Спасово со Отцем обиталище, великий архиерее, теплый наш заступниче, святителю Василие, предстоя у Пре­стола всех Царя и наслаждаяся света единосущныя Троицы и херувимски со ангелы возглашая песнь трисвятую, великое же и неизследованное дерзно­вение имея ко всемилостивому Владыце, моли спастися паствы Христовы людем, благостояние святых церквей утверди: архиереи благолепием святительства украси, монашествующыя к подвигом добраго течения укрепи, царствующий град и вся грады и страны добре сохрани, и веру святую непорочну соблюсти умоли, мир весь предстательством твоим умири, от гла­да и пагубы избави ны, и от нападения иноплеменных сохрани, старыя утеши, юныя настави, безумныя умудри, вдовицы помилуй, сироты заступи, младенцы возрасти, пленных возврати, немощствующыя и молящияся тебе от всех напастей и бед ходатайством твоим свободи: моли о нас Всещедраго и Человеколюбиваго Христа Бога на­шего, да и в день Страшнаго Прише­ствия Его от шуияго стояния избавит нас, и радости святых причастники сотворит со всеми святыми во веки веков. Аминь.

Правило веры и образ кротости воздержания учителя яви тя стаду твоему яже вещей истина; сего ради стяжал еси смирением высокая, нище­тою богатая, отче священноначальниче Василие, моли Христа Бога спастися душам нашим.

Божественный гром, труба духовная, веры насадителю и отсекателю ересей, Троицы угодниче, великий свя­тителю Василие, со Ангелы предстоя присно, моли непрестанно о всех нас.

Величаем тя, святителю отче Василие, и чтим святую память твою: ты бо молиши за нас Христа Бога нашего.

Сочинения в четырех томах. Том 1

Умиротворение души, укрощение раздражительности, злобы и гнева, прогнание блудных помыслов и страстных мечтаний – вот для каких надобностей лучше всего по­могает эта Молитва о пяти язвах Спасителя и об оружии в душе Пречистой Его Матери. Так говорил Старец, и в доказательство иногда ссылался на то, как однажды сотрясла эта молитва бесов, одержавших одну женщину.

Старец читал эту Молитву, обратясь лицом к киоту. Первую часть ее произносил он медлительно, как бы с некиим ожиданием, и при этом смотрел на св. Распятие. При произнесении же второй части созерцал икону Пре­чистой Девы. Эта часть Молитвы произносилась им уско­ренно, с оживлением и радостною надеждою. И, сказав раз эту небольшую молитву, Старец даже наружностию преображался. Словно свет какой лучился из его глаз, и сам он весь просиявал тою пиршественною радостью, о которой можно узнать только из «Песни Песней», да еще из Брака Агнчаго в Откровении святого Иоанна Богосло­ва. Благодатное действие молитвы видно было первее всего на нем самом.

Он знал это. Потому-то он столь часто просил дру­гих лечиться этим врачевством.

«Перекрестись разумно, – вот ? а к, – и искуше­

ниє пройдет»,-говорил он своему посетителю, когда ему тот жаловался на искушения, на грусть или огор­чения, и при этом Старец крестился, читая Иисусову Молитву. «Если будет у тебя встатие, то скажи так (далее следовала молитва), обратись к Божией Матери. Сама Она чистая, любит чистоту, – и тебе поможет».

Такими и иными словами убеждал Старец Исидор мо­литься Молитвою о пяти язвах Господа Иисуса Христа и об оружии в сердце Его Пречистой Матери Девы Марии. Но, пока Старец был жив, почему-то эту молитву при­нимали плохо, как скитская братия, так и миряне. Уди­вительно что-то, а даже не запомнилась она почти никому, хотя и не трудна, и не длинна, по-видимости. Иные даже за неприличное почитали, что такой «просто­народной», – как говорили, молитве, и притом взятой не из книги, Старец учит всех, с кем встретится, -образованных.

«Сам сочинил молитву, – рассказывал некто из бра­тии. – Придет к имярекам, я удивляюсь, как у него смелости хватает. Где он в гостях со мною, ну и навя­зывает свою молитву и тетрадки» (т. е, листки, о ко­торых было уже сказано).

Так было при жизни духо-носного Старца. Но только что отошел он этого мира, как многие спохватились, что не знают Молитвы о пяти язвах, попереписали себе для молитвенного пользования, а иные и наизусть повы-учивали. И многие свидетельствуют великую благодатную силу молитвы старца Исидора, особенно против скверных помыслов и нелепых мечтаний. «Молитва о пяти язвах Спасителя такая сильная, – говорит по собственному опыту один из братии скитской, – такая, что не могут ей противостать демоны».

Молитва о пяти язвах христовых

Иисусе мой сладчайший!

Покланяюся пречистей, пресвятей и животворящей язве Твоей, яже в десней Твоей руце, и молю Тя, Господа моего, ея ради сподоби мя одесную Тебе стати.

Покланяюся пречистей, пресвятей и животворящей язве Твоей, яже в шуией Твоей руце, и молю Тя, Господа моего, ея ради от части шуия избави мя.

Покланяюся пречистей, пресвятей и животворящей язве Твоей, яже в десней твоей нозе, и молю Тя, Господа моего, ея ради настави мя на путь правый покаяния.

Покланяюся пречистей, пресвятей и животворящей язве Твоей, яже в шуией Твоей нозе, и молю Тя, Господа моего, ея ради от всякого пути лукаваго возбрани ногам моим.

Покланяюся пречистей, пресвятей и животворящей язве Твоей, яже в пречистых ребрах Твоих, и молю Тя, Господа моего, ея ради сокруши окаменение жестокаго сердца моего, порази е страхом Твоим святым, и уязви любовию Твоею, да Тебе, Господа моего, возлюблю всем сердцем моим, всею душею, всею крепостию и всем помышлением моим, и даждь ми, до кончины живота моего, всегда поминати спасительныя страсти Твоя, и покланятися им и победную песнь Тебе сице воспевати:

Взбранный Воеводо и Господи Небесе и земли, Тебе, Царя Безсмертнаго, зря на Кресте висяща, вся тварь изменися, небо ужасеся, основания земли восколебашася. Мы же, недостойнии, благодарственное поклонение Твоему нас ради страданию приносяще, с разбойником вопием Ти:

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Ангелов ликостояния восполняя, не от Ангел восприял еси, но мене ради, Бог сый, человек быв, человека, грех ради умерша, животворящим Телом и Кровию Твоею оживил еси. Темже, толицей любви Твоей благодарни суще, вопием Ти:

Иисусе Боже, Любы Предвечная, тако о нас, земнородных, возблаговоливый; Иисусе, Ангелов горе оставивый, к человеком же падшим долу низшедый.

Иисусе, в плоть нашу оболкийся и смертию Своею смерти державу разрушивый; Иисусе, Божественными Твоими Тайнами нас обоживый.

Иисусе, страданьми и Крестом Твоим весь мир искупивый.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Видев Тя Ангел в вертограде Гефсиманстем до пота кровава в молитве подвизающася, представ укрепляше Тя, егда, яко бремя тяжкое, греси наши отяготеша на Тебе: ты бо, Адама погибшаго на рамо восприим, Отцу представил еси, преклонь колена моляся. О сем убо с верою и любовию пою Тебе: Аллилуиа.

Разума неуразуменна вольнаго Твоего страдания не уразумеша иудее: сего ради егда в нощи со светильники ищущим Тя рекл еси: Аз есмь, аще и падоша на земли, но по сем связавше Тя, ведоша на судище. Мы же на сем пути, припадающе к Тебе, с любовию зовем:

Иисусе, Свете мира, от мира лукаваго возненавиденный; Иисусе, живый во Свете Неприступнем, от области темныя ятый.

Иисусе, Сыне Божий безсмертный, от сына погибели на смерть указанный; Иисусе, в Немже льсти несть, от предателя лестию лобзанный.

Иисусе, туне Себе всем подаваяй, за сребреники проданный.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Силою Божества Твоего прорекл еси трикратное отвержение ученику. Он же по сем, аще и отречеся Тебе с клятвою, обаче, егда узре Тя во дворе архиерейстем, Господа своего и Учителя, умилився сердцем, изшед вон, плакася горько: Призри убо и на мя, Господи, и порази жестокое сердце мое, да слезами моими омыю грехи моя, поя Тебе: Аллилуиа.

Имеяй воистину власть по чину Мелхиседекову, яко Архиерей во веки, стал еси пред беззаконным первосвященником Каиафою, Владыка и Господь всех; от Твоих убо рабов приявый мучение, приими от нас сицевая:

Иисусе безценный, ценою купленный, стяжи мя в Твое вечное наследие; Иисусе, желание всех, от Петра страха ради отверженный, не отвержи мя, грешнаго.

Иисусе, Агнче незлобиве, от лютых вепрей терзаемый, изми мя от враг моих; Иисусе, Архиерею, Своею Кровию вшедый во Святая Святых, очисти мя от скверн плотских.

Иисусе связанный, имеяй власть вязати и решити, разреши моя тяжкая прегрешения.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Бурею христоубийства дышуще иудее, послушавше глас отца лжи и человекоубийцы искони, диавола, отвергоша Тебе, правый Путь, Истину и Живот; мы же Тя, Христа, Божию Силу, в Немже вся сокровища премудрости и разума сокровена суть, исповедующе, вопием: Аллилуиа.

Слыша Пилат кроткия Твоя глаголы, аки достойнаго смерти предаде Тя на пропятие, аще и сам свидетельствоваше, яко ни единыя вины обрете в Тебе: руце убо свои умы, но сердце оскверни. Мы же, чудящеся тайне вольнаго страдания Твоего, со умилением зовем:

Иисусе, Сыне Божий и Сыне Девы, от сынов беззакония умученный; Иисусе, поруганный и обнаженный, даяй лепоту крином сельным и одеваяй небо облаки.

Иисусе, насыщенный ранами, пятию хлебы пять тысящ насытивый; Иисусе, Царю всех, вместо дани любве и благодарения жестокия муки приемый.

Иисусе, нас ради весь день язвленный, уврачуй язвы душ наших.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Боготочною Кровию Твоею весь облеклся еси, одеяйся светом, яко ризою. Вем, воистину вем со пророком, почто червлены ризы Твоя: аз, Господи, аз грехи моими уязвих Тя. Тебе убо, мене ради уязвленному, благодарственно зову: Аллилуиа.

Провидев Тя в дусе богоглаголивый Исаиа, безчестием и ранами исполнена, ужасся вопияше: Видехом Его, и не имеяше вида, ни доброты. Мы же, зряще Тя на Кресте, с верою и удивлением зовем:

Иисусе, безчестие терпяй, человека славою и честию венчавый; Иисусе, на Негоже Ангели зрети не могут, по ланитома заушенный.

Иисусе, по главе тростию ударенный, преклони во смирение главу мою; Иисусе, светлая Твоя очеса кровию омраченная имевый, отврати очи моя, еже не видети суеты.

Иисусе, от ног до главы не имевый целости, всего цела и здрава сотвори мя.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Проповедник Твоего незлобия явлься Пилат, показа народу ничтоже быти в Тебе достойно смерти; но иудее, яко звери дивии кровь узревше, скрежетаху на Тя зубы своими, распни, распни Его вопиюще. Мы же, лобызающе пречистыя язвы Твоя, зовем: Аллилуиа.

Возсиял еси в позор и удивление Ангелом и человеком глаголющу о Тебе Пилату: Се, Человек. Приидите убо, поруганному нас ради Иисусу поклонимся, вопиюще:

Иисусе, Творче и Судие всех, от твари Своея судимый и мучимый; Иисусе, премудрости Подателю, ответа безумным не давый.

Иисусе, Врачу уязвленных грехми, даждь ми врачевство покаяния; Иисусе, Пастырю пораженный, порази бесов, искушающих мя.

Иисусе, плоть имый сокрушенну, сокруши сердце мое страхом Твоим.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Хотяй человека от работы вражия избавити, смирил еси Себе пред враги Твоими, Иисусе, и, яко агнец безгласен на заколение веден был еси, везде язвы терпяй, да всего исцелиши человека, зовуща: Аллилуиа.

Дивное показал еси долготерпение, егда воини, ругающеся Тебе, по глаголу неправеднаго судии, лютейшими ранами уязвляху Пречистое Тело Твое, яко обагритися ему от ног до главы кровию. Сего ради со слезами вопием Ти:

Иисусе человеколюбивый, от человек тернием увенчанный; Иисусе, Божеством безстрастный, страсти терпяй, да нас от страстей свободиши.

Иисусе, Спасе мой, спаси мя, повиннаго всем мукам; Иисусе, всеми оставленный, Утверждение мое, утверди мя.

Иисусе, от всех оскорбленный, Радосте моя, возвесели мя.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Дивно и странно явистася Тебе Моисей и Илиа на Фаворе, глаголюща о исходе Твоем, егоже ныне скончаваеши во Иерусалиме: тамо убо видевша славу Твою, зде же спасение наше узревша, зовут: Аллилуиа.

Везде от иудей гонимый, многия, ради множества грехов моих, претерпел еси поношения и муки: едини бо Тя противна быти кесарю глаголют, друзии яко злодея осуждают, инии же: Возми, возми и распни, — вопиют. От всех убо осужденному и на пропятие ведомому, Тебе, Господу, из глубины души глаголем:

Иисусе, неправедно осужденный, Судие наш, не осуди нас по делом нашим; Иисусе, изнемогаяй на пути под Крестом, Сило моя, в час скорби и озлобления моего не остави мене.

Иисусе, взываяй о помощи ко Отцу, Подвигоположниче мой, в немощи моей укрепи мя; Иисусе, безчестие приемый, Славо моя, от славы Твоея не отрини мене.

Иисусе, Образе Пресветлыя Ипостаси Отчия, преобрази мое нечистое и мрачное житие.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Все естество смятеся, зря Тебе на Кресте повешена: на небеси солнце лучи своя скры, земля потрясеся, завеса храма раздрася, камение распадеся, ад умершия изверже; мы же покланяемся на месте, идеже стоясте пречистеи нозе Твои, поюще: Аллилуиа.

Витии многовещаннии, аще и много глаголют, но не могут достойнаго благодарения воздати Божественным Страстем Твоим, Человеколюбче; наша же душа и тело, сердце и вси составы со умилением к Тебе взывают:

Иисусе, пригвождейся на Кресте, пригвозди и упраздни рукописание грехов наших; Иисусе, руце со Креста простираяй ко всем, привлецы и мя, заблудшаго.

Иисусе, Двере овцам, в ребра прободенный, введи мя язвами Твоими в чертог Твой; Иисусе, плотию распятый, распни плоть мою со страстьми и похотьми.

Иисусе, скончаваяйся в муках, даждь ми, да сердце мое не судит ино что ведети, точию Тебе распята.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Спасти хотяй мир, слепых, хромых, прокаженных, немых и глухих исцелил еси, духов лукавых отгнал еси; неразумнии же иудее, злобою дышуще и завистию мучими, пригвоздиша Тя ко Кресту, не ведуще пети: Аллилуиа.

Царю Превечный, Иисусе, весь страждеши за мое невоздержание, да всего мя чиста сотвориши, во всем образ нам подаяй, да последуем стопам Твоим, зовуще:

Иисусе, Любы неизследимая, распеншим Тя греха не поставивый; Иисусе, с воплем крепким и со слезами в вертограде моляйся, научи и нас молитися.

Иисусе, вся пророчествия о Тебе исполнивый, исполни во благих желания сердца нашего; Иисусе, дух Твой в руце Отцу предавый, в час исхода моего приими дух мой.

Иисусе, ризы Твоя разделити не возбранивый, кротко душу мою от тела отдели.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Пение всеумиленное приношаше Тебе Всенепорочная Матерь Твоя, глаголющи: Аще и страждеши на Кресте, но вем Тя из чрева прежде денницы от Отца рожденна, вижду бо, яко тварь вся состраждет Тебе: предаеши дух Твой Отцу, и Мой дух приими и не остави Мене, зовущую: Аллилуиа.

Яко светоприемная свеща, у Креста Твоего горяше любовию к Тебе, и Матернею Дева Пренепорочная обдержашеся болезнию, заходящу Тебе во гроб истинному Солнцу Правды, с Неюже и сердца нашего молитвы приими сицевыя:

Иисусе, вознесыйся на древо, да нас, падших, совознесеши ко Отцу Своему; Иисусе, девственнику Приснодеву в Матерь даровавый, да нас девству и чистоте научиши.

Иисусе, Тебе, Бога Слова рождшей, ученика Богослова вручивый, вручи и нас всех Ея Матернему заступлению; Иисусе, мира и ада победителю, победи неверие, гордость житейскую и похоть очес, в нас живущия.

Иисусе, смерти державы разрушителю, вечныя смерти избави мя.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

Благодать Твою подаждь мне, Иисусе, Боже мой, приими мя, якоже приял еси Иосифа с Никодимом, да, яко чистую плащаницу, душу мою принесу Тебе и вонями добродетелей помажу Пречистое Тело Твое, и, яко во гробе, в сердце моем имею Тя, зовый: Аллилуиа.

Поюще Твое вольное распятие, покланяемся Страстем Твоим, Христе, веруем с сотником, яко воистину Божий Сын еси, приити имеяй на облацех с силою и славою многою: тогда убо не посрами нас, Кровию Твоею искупленных и тако вопиющих:

Иисусе многострадальный, рыданием Девы Матере Твоея вечнаго плача исхити ны; Иисусе, от всех оставленный, не остави мя единаго в час смерти моея.

Иисусе, с Магдалиною, ногам Твоим касающася, приими мя; Иисусе, с предателем и распеншими Тя не осуди мене.

Иисусе, с разбойником благоразумным в рай введи мя.

Иисусе, Сыне Божий, помяни нас, егда приидеши во Царствии Твоем.

О, Иисусе Христе, Агнче Божий, вземляй грехи мира, приими малое сие от всея души нашея приносимое Тебе благодарение и исцели ны спасительными Твоими страданьми от всякия болезни душевныя и телесныя, огради ны Крестом Твоим от враг видимых и невидимых, и при кончине живота нашего не остави нас, да смертию Твоею избавльшеся вечныя смерти, выну зовем Тебе: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос: «Ангелов ликостояния. » и 1-й кондак: «Взбранный Воеводо. »

Молитва первая

Молитва вторая

Господи Иисусе Христе, Сыне Бога живаго, Творче неба и земли, Спасителю мира, се аз, недостойный и паче всех грешнейший, смиренно колена сердца моего пред славою величества Твоего преклонив, воспеваю Крест и страдания Твоя, и благодарение Тебе, Царю всех и Богу, приношу, яко благоизволил еси вся труды и всякия беды, напасти и мучения, яко человек, понести, да всем нам во всяких печалях, нуждах и озлоблениих состраждущий Помощник и Спаситель будеши. Вем, всесильне Владыко, яко вся сия Тебе убо не быша потребна, но человеческаго ради спасения, да всех нас искупиши от лютыя работы вражия, Крест и страдания претерпел еси. Что убо воздам Тебе, Человеколюбче, о всех, яже пострадал еси мене ради грешнаго; не вем, душа бо и тело, и вся благая от Тебе суть, и вся моя Твоя суть, и аз Твой есмь. Точию на безчисленное Твое, благоутробне Господи, милосердие надеяся, пою Твое неизреченное долготерпение, величаю неисповедимое истощание, славлю Твою безмерную милость, покланяюся пречистым Страстем Твоим и, вселюбезно лобызая язвы Твоя, вопию: помилуй мя грешнаго, и сотвори, да не безплоден будет во мне Крест Твой святый, да причащаяся зде с верою страданиям Твоим, сподоблюся видети и славу Царствия Твоего на небеси! Аминь.

ГЛАВА 14, самая поучительная, ибо она научает читателя благодатной Иисусовой Молитве Старца Исидора, имеющей доставить немалое духовное утешение всякому, кто станет читать ее с разумом

Умиротворение души, укрощение раздражительности, злобы и гнева, прогнание блудных помыслов и страстных мечтаний – вот для каких надобностей лучше всего помогает эта Молитва о пяти язвах Спасителя и об оружии в душе Пречистой Его Матери. Так говорил Старец, и в доказательство иногда ссылался на то, как однажды сотрясла эта молитва бесов, одержавших одну женщину.

Старец читал эту Молитву, обратясь лицом к киоту. Первую часть ее произносил он медлительно, как бы с некиим ожиданием, и при этом смотрел на св. Распятие. При произнесении же второй части созерцал икону Пречистой Девы. Эта часть Молитвы произносилась им ускоренно, с оживлением и радостною надеждою. И, сказав раз эту небольшую молитву, Старец даже наружностию преображался. Словно свет какой лучился из его глаз, и сам он весь просиявал тою пиршественною радостью, о которой можно узнать только из «Песни Песней», да еще из Брака Агнчаго в Откровении святого Иоанна Богослова. Благодатное действие молитвы видно было первее всего на нем самом.

Он знал это. Потому-то он столь часто просил других лечиться этим врачевством.

«Перекрестись разумно, – вот т а к, – и искуше- ниє пройдет»,-говорил он своему посетителю, когда ему тот жаловался на искушения, на грусть или огорчения, и при этом Старец крестился, читая Иисусову Молитву. «Если будет у тебя встатие, то скажи так (далее следовала молитва), обратись к Божией Матери. Сама Она чистая, любит чистоту, – и тебе поможет».

Такими и иными словами убеждал Старец Исидор молиться Молитвою о пяти язвах Господа Иисуса Христа и об оружии в сердце Его Пречистой Матери Девы Марии. Но, пока Старец был жив, почему-то эту молитву принимали плохо, как скитская братия, так и миряне. Удивительно что-то, а даже не запомнилась она почти никому, хотя и не трудна, и не длинна, по-видимости.

«Сам сочинил молитву, – рассказывал некто из братии. – Придет к имярекам, я удивляюсь, как у него смелости хватает. Где он в гостях со мною, ну и навязывает свою молитву и тетрадки» (т. е. листки, о которых было уже сказано).

Так было при жизни духо-носного Старца. Но только что отошел он этого мира, как многие спохватились, что не знают Молитвы о пяти язвах, попереписали себе для молитвенного пользования, а иные и наизусть повы- учивали. И многие свидетельствуют великую благодатную силу молитвы старца Исидора, особенно против скверных помыслов и нелепых мечтаний. «Молитва о пяти язвах Спасителя такая сильная, – говорит по собственному опыту один из братии скитской, – такая, что не могут ей противостать демоны».

Вот тебе, богомысливый читатель, этот последний земной дар Отца нашего, убеленного Старца Исидора. Читай же ее во здравие души и тела и научи ей ближних твоих, ради памяти Старца, его же молитвами да помилует тебя Господь.

МОЛИТВА О ПЯТИ ЯЗВАХ СПАСИТЕЛЯ,

которой учил молиться своих чад духовных Старец Исидор

Где у Тя-те болит?

Полагая руку на чело, говори:

Господи, увенчанный терновым венцом в главу Твою, до крови и мозга, грехов моих ради;

Низводя руку на правую ногу, говори:

Иисусе у в правую ногу пробитый железным гвоздем грехов моих ради;

Полагая руку на левую ногу, говори:

Христе, в левую ногу пробитый железным гвоздем грехов моих ради;

Подымая руку на правое плечо, говори:

Сыне> в правую руку пробитый железным гвоздем грехов моих ради;

Переведя руку на левое плечо, говори:

Божий, и в левую руку пробитый моих грехов ради; и в ребро копием прободенный, от ребра источивый кровь и воду во искупление и спасение душ наших;

Богородицею вразуми мя.

Обратившись лицом к иконе Божией Матери, говори:

И Тебе Самой оружие пройде душу, да от многих сердец открыется источник покаянно-благодарных сердечных слез всего человечества.

Оценка 3.4 проголосовавших: 45
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here